04 Ocak 2014

YEMEK SORUNSALI




Annelik müthiş birşey biliyorum 
Anne olmayı Çok seviyorum
Oğlumu Çok seviyorum

Ama birşey var ki;
Onu hiç sevmiyorum
ne ?

Yemek sorunsalı
Uyku problemleri

Eeee anneyiz olacak o kadar değilmi ...

Peki sık sık duyduğumum şu cümlelere ne demeli Kıskandığımı itiraf etmeliyim :

''Bebeğim bir yatıyor  deliksiz uyuyor''

'' ayyy hiç yemek seçmiyor ne versem yiyor ''


''Kendi kendine oynuyor ''

Nasıl yaaaa
Nasıl oluyorda bu anneler bu kadar rahat çocuk büyütürken benim o sakin , uyumlu oğlum 
Yemek yemeyen,
Uyumayan,
mızmızlanan 
Bir çocuk oldu
Ama neden?

Evet son zamanlarda neredeyse hiçbirşey yediremez oldum Çınar'a
En sevdiği yemekleri bırakında 
oyunla yemek yedirmek
hatta hiç onaylamadığım halde ;
tv  izlerken yemeye çalıştırmak
neler neler 
hayır yemiyor yemiyor yemiyor..

Geceleri 7-8  defa uyan malar  . . .
dahası da var belki saymayı bıraktım bile ...

Bu bir geçiş dönemi diyen arkadaşlar
doktorlar
Bu dönem ne zaman biter
Peki ya anne ???



2 yorum:

cocugumlaeglenirken dedi ki...

bayağı bir sürecek canım, Allah kolaylık versin : ))

Unknown dedi ki...

günden güne artıyor bu sorun...
bugün vitamine başladık inşallah faydası olur.

Yorum Gönder

Değerli yorumlarınızı benimle paylaştığınız için çok mutluyum :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Lilypie Second Birthday tickers
Bloğumdaki yazı fikir ve resimlerimin kopyalanması izinsiz ve kaynak gösterilmeden kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri yasasına göre yasak ve suçtur.

Followers

 

Blog Template by BloggerCandy.com